ვიდეო ლინკები დავით მალაზონია, ისტორიის სწავლების მეთოდიკა
1. დიდაქტიკის საფუძვლები
2. დიდაქტიკის მიზნები
3. სწავლების ზოგადი დიდაქტიკური პრინციპები
4. განათლების დამატებითი მოთხოვნები(პრინციპები)
5. სწავლების ორგანიზაციული ფორმები
6. განათლების შინაარსი მაფორმირებელი გარემოებები
7. გაკვეთილის ხარისხის შეფასების კრიტერიუმები 1
8. გაკვეთილის ხარისხის შეფასების კრიტერიუმები 2
9. გაკვეთილის შეფასების კრიტერიუმები 3
10. პრაქტიკული მეცადინეობის/პრეზენტაციის/ მიზანი
11. სწავლების მეთოდები, გაკვეთილის ტიპები
12. სწავლების მეთოდთა კლასიფიკაცია
13. სწავლების ხერხები(საშუალებები, მიდგომები)
14. სწავლების მიდგომები
15. რეკომენდაცია
16. პროექტი
17. დაწყებითი საფეხური
18. V-VI კლასი, ჩვენი საქართველო
19. ესგ, სტანდარტი
20. მასწავლებლის წიგნის შინაარსი
21. გაკვეთილის სცენარები
22. უძველესი ადამიანი საქართველოს ტერიტორიაზე
23. ახალი მასალის გადაცემის სტრატეგიები
24. პრობლემა
25. მოსწავლეთა აქტიური ჩართულობა
26. რაზე უნდა ვთქვათ უარი?
27. მოვლენის ან შედეგის გააზრება
28. დამოკიდებულებები და შეფასება
29. დავით აღმაშენებელი, საშინაო პოლიტიკა, რეფორმები
30. წყაროების ტიპოლოგია
31. ინტერაქტიური სწავლება და მისი ფსიქოლოგიური საფუძვლები
32. ინტერაქტიური სწავლება
1. დიდაქტიკის საფუძვლები
2. დიდაქტიკის მიზნები
3. სწავლების ზოგადი დიდაქტიკური პრინციპები
4. განათლების დამატებითი მოთხოვნები(პრინციპები)
5. სწავლების ორგანიზაციული ფორმები
6. განათლების შინაარსი მაფორმირებელი გარემოებები
7. გაკვეთილის ხარისხის შეფასების კრიტერიუმები 1
8. გაკვეთილის ხარისხის შეფასების კრიტერიუმები 2
9. გაკვეთილის შეფასების კრიტერიუმები 3
10. პრაქტიკული მეცადინეობის/პრეზენტაციის/ მიზანი
11. სწავლების მეთოდები, გაკვეთილის ტიპები
12. სწავლების მეთოდთა კლასიფიკაცია
13. სწავლების ხერხები(საშუალებები, მიდგომები)
14. სწავლების მიდგომები
15. რეკომენდაცია
16. პროექტი
17. დაწყებითი საფეხური
18. V-VI კლასი, ჩვენი საქართველო
19. ესგ, სტანდარტი
20. მასწავლებლის წიგნის შინაარსი
21. გაკვეთილის სცენარები
22. უძველესი ადამიანი საქართველოს ტერიტორიაზე
23. ახალი მასალის გადაცემის სტრატეგიები
24. პრობლემა
25. მოსწავლეთა აქტიური ჩართულობა
26. რაზე უნდა ვთქვათ უარი?
27. მოვლენის ან შედეგის გააზრება
28. დამოკიდებულებები და შეფასება
29. დავით აღმაშენებელი, საშინაო პოლიტიკა, რეფორმები
30. წყაროების ტიპოლოგია
31. ინტერაქტიური სწავლება და მისი ფსიქოლოგიური საფუძვლები
32. ინტერაქტიური სწავლება
ძალიან საინტერესოა თქვენი ბლოგი
ОтветитьУдалитьგაიხარეთ, ძალიან დიდი მადლობა, ყოველივე საუკეთესოს გისურვებთ <3 <3
Удалить